رمز کامل جی تی ای 5

رمز جی تی ای,رمز جی تی ای 5,رمز gta5,جی تی ای 5,رمز های gta5,جی تی ای 4،رمز جی تی ای 5 پلی استیشن 2،دادن رمز بازی جی تی ای 5

رمز کامل جی تی ای 5

رمز جی تی ای,رمز جی تی ای 5,رمز gta5,جی تی ای 5,رمز های gta5,جی تی ای 4،رمز جی تی ای 5 پلی استیشن 2،دادن رمز بازی جی تی ای 5

رمز کامل جی تی ای 5

رمز کامل جی تی ای 5 - دادن رمز بازی جی تی ای 5

در باره مدیریت و سایت،دوستان من تک تک نظرها جواب میدم به جز کسی که کسی های نظر خصوصی میدن دوستانی هستن نظر خصوصی می‌فرستن و بنده نمیتونم جواب بدم

نویسندگان

۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

ahairdresserscarترافیک کم
airshipپرواز قایقها
alovelydayبهترین آب و هوا
apleasantdayهوای خوب
aspirineسلامتی
betterthanwalkingاتومبیل مخصوص گُلف
bigbangانفجار تمامی اتومبیل ها
booooooringتامی مست میشود
cantseeathingهوای مه آلود
catsanddogsهوای طوفانی
certaindeathتامی سیگار بکشد
chasestat؟؟؟
cheatshavebeencrackedتبدیل شدن به ریکاردو دیاز
chickswithguns؟؟؟
comeflywithmeاتومبیل پرواز میکند
deepfriedmarsbarsتامی چاق میشود
fannymagnetتشکیل باند خیابانی تامی
fightfightfightمردم با هم دعوا میکنند
foxylittlethingتبدیل شدن به مرسدس
getthereamazinglyfastاتومبیل رالی ۱
gettherefastشورولت کامارو
gettherequicklyاتومبیل رالی قدیمی ۱
getthereveryfastindeedاتومبیل رالی ۲
greenlightتمامی چراغها سبز میشوند
gripiseverythingدست فرمان تامی بهتر میشود
hopingirlمردم سوار وسیله شما میشوند
icanttakeitanymoreمردن
idonthavethemoneysonnyتبدیل شدن به سانی فورلّی
ilooklikehilaryتبدیل شدن به هیلاری کینگ
iwantitpaintedblackتمامی وسائط نقلیه مشکی میشوند
leavemealoneستارهای شما کم میشوند
lifeispassingmebyزمان سریعتر میگذرد
loadsoflittlethingsتغییر اندازه چرخها
looklikelanceتبدیل شدن به لَنس وَنس
miamitrafficمردم خطرناک رانندگی میکنند
mysonisalawyerتبدیل شدن به کِن روزنبرگ
nobodylikesmeمردم شما را کتک میزنند
nuttertoolsسلاح های مدرن
onearmedbanditتبدیل شدن به فیل کاسادی
onspeedبازی تند میشود
ourgodgivenrighttobeararmsمردم به مسلّح میشوند
panzerتانک
preciousprotectionجلیقه ضد گلوله
professionaltoolsسلاح های حرفه ای
programmerتامی لاغر میشود
rockandrollcarتبدیل شدن به لیموزین
rockandrollmanتبدیل شدن به جِز تورنت
rubbishcar؟؟؟
seawaysاتومبیل میتواند روی آب حرکت کند
stilllikedressingupتغییر شکل
thelastride؟؟؟
thugstoolsسلاح های کلاسیک
travelinstyleاتومبیل رالی قدیمی ۲
weloveourdickتبدیل شدن به دیک
wheelsareallindeedاز کلّ اتومبیل فقط چرخ ها نمایان باشد

اگر میخواهید بدانید برای اجرای بازی GTA V به سیستم با چه مشخصات سخت افزاری نیاز دارید ، همراه ما باشید . جزئیات بیشتر از این بازی و دانلود تریلری زیبا در ادامه …

دیروز بود که راک استار سیستم موردنیاز بازی GTA V را رسما اعلام و مشخص کرد . با سیستمی که در ادامه مشاهده میکنید ، میتوان بازی را با رزولیشن ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم در ثانیه اجرا کرد .

حداقل سیستم موردنیاز :

        OS: Windows 8.1 64 Bit, Windows 8 64 Bit, Windows 7 64 Bit Service Pack 1, Windows Vista 64 Bit Service Pack 2
Processor: Intel Core 2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs) / AMD Phenom 9850 Quad-Core Processor (4 CPUs) @ 2.5GHz
Memory: 4GB
Video Card: NVIDIA 9800 GT 1GB / AMD HD 4870 1GB (DX 10, 10.1, 11)
Sound Card: 100% DirectX 10 compatible
HDD Space: 65GB
DVD Drive

سیستم پیشنهادی برای اجرا در حالت ۱۰۸۰P :

        OS: Windows 8.1 64 Bit, Windows 8 64 Bit, Windows 7 64 Bit Service Pack 1
Processor: Intel Core i5 3470 @ 3.2GHZ (4 CPUs) / AMD X8 FX-8350 @ 4GHZ (8 CPUs)
Memory: 8GB
Video Card: NVIDIA GTX 660 2GB / AMD HD7870 2GB
Sound Card: 100% DirectX 10 compatible
HDD Space: 65GB
DVD Drive

با توجه به اینکه راک استار قبلا هم اشاره به این موضوع کرده بود که بازی GTA V برروی PC دارای تغییرات بسیار زیادی نسبت به نسخه ی کنسولی آن است ، میتوان گفت که سیستم موردنیاز معقولی مشخص شده است .

تصویری از بخش گرافیک در Setting بازی :

gta_5_pc_graphics_options-1152x648(GameLive.ir)

اگر میخواهید ۶۰ فریم در بازی GTA V را درک کنید ، پیشنهاد میکنم حتما تریلر رو دانلود کنید .

همانطور که قبلا هم گفتیم یکی دیگر از مزایای نسخه ی PC این بازی نسبت به نسخه های کنسولی ، پشتیبانی از ۴K هست که شوق اجرای GTA V در کامپیوتر را دوچندان میکند . از دیگر ویژگی های آن میتوان به پشتیبانی از تکنولوژی ۳D Vision کارت گرافیک های انویدیا اشاره کرد .

مسلم است که برای اجرای این بازی روی رزولیشن ۴K نیاز به سیستم قوی تر هست . امروز راک استار ( ۹ آوریل) سیستم موردنیاز برای اجرای این بازی روی حالت ۴K هم مشخص کرد .

طبق گفته های Kevin Hoare از مسئولان شرکت راک استار در تورنتو کانادا ، برای استفاده از ۴K با ۳۰ فریم در ثانیه حداقل به یک AMD HD 7870 یا Nvidia GTX 760 با ۲ گیگ حافظه ویدئویی نیاز داریم . برای لذت بردن از اجرای بازی GTA V با رزولیشن ۴K و فریم ریت ۶۰ FPS یک SLI یا Crossfire درست و حسابی لازم است .

“To run the game on a 4K display at 30fps, you’ll need at minimum an AMD HD 7870 or Nvidia GTX 760 with 2GB of VRAM.” Though running it at 4K/60fps will require a “high-end SLI or Crossfire setup.”

کوین در ادامه گفت : تمام تمرکز تیم ما برروی این بود که مطمئن شویم بسیاری از مردم بتوانند بازی را به راحتی اجرا کنند و لذت ببرند . راه بهینه تر برای اجرای بازی ، اولویت اول هر فردی میباشد که سعی کردیم به آن توجه کنیم .

“Our focus for Grand Theft Auto V was to ensure most people could run the game comfortably”

با توجه به اینکه تمامی آپدیت ها و DLC های منتشر شده ای که تا به حال برای نسخه ی کنسولی عرضه شده ، برروی پورت PC این عنوان هم هست اما محتویات چندان زیادی برای آن اضافه شده و تنها شاهد اضافه شدن موزیک ها و ایستگاه های رادیویی جدید هستیم .

در نسخه ی کامپیوتر بازی این امکان فراهم شده تا آن دسته از افرادی که GTA Online بازی میکنند هم بتوانند کاراکتر خود را درون بازی ایمپورت کنند و از آن کاراکتر در GTA V استفاده کنند .

Me_gta(GameLive.ir)

 نسخه جدید این بازی برای کنسول xbox عرضه شده و سر و صدای فراوانی به پا کرده. در Grand theft Auto V با ۳ شخصیت قابل بازی مواجه خواهید شد که مایکل (Michael)، ترور (Trevor) و فرانکلین (Franklin) نام دارند. هر کدام از این شخصیت ها دارای مهارت های خاص خود هستند و هر کدام از آن ها را می توان تا ۳ درجه شخصی سازی کرد.

همچنین این شخصیت ها دارای داستان خاص خود هستند و Rockstar برای هر کدام از آن ها یک داستان مخصوص را در نظر گرفته است. سرگذشت این شخصیت ها باعث شده که داستان بازی نیز بسیار پیچیده دنبال شود. در طول بازی، مراحلی مانند Three Leaf Clover در GTAVI وجود دارند که بسیار هیجان انگیز و درگیر کننده هستند. دن هازر (Dan Houser) می گوید که این بازی از نظر داستانی با نسخه های قبلی بسیار متفاوت است و بازیکنان با روند کاملاً تازه ای مواجه می شوند. همچنین انتخاب این ۳ شخصیت در هر لحظه از بازی امکان پذیر است. بازیکنان می توانند در هر زمان بین شخصیت ها تعویض کنند. منویی برای این کار به وجود آمده که Switch Characters نام دارد. در این حالت، دوربین بازی به حالتی مانند Google Earth درمی آید و بازیکنان می توانند شخصیت های بازی را مشاهده کنند و آن ها را برای بازی کردن انتخاب کنند. حال اگر این کار را انجام دهید و شخصیت خاصی را انتخاب نکنید، مشاهده می کنید که سایر شخصیت ها در طول روز چه کارهایی انجام می دهند و دست به چه فعالیت هایی می زنند. هر کدام از شخصیت ها، زمانی که کنترل آن ها را بدست نمی گیرید، کارهای خاصی را انجام می دهند و به شغل مخصوص خود مشغول هستند.

دیدن این موضوع یکی از المان هایی است که بازیکنان با دیدن آن ها قطعاً غافلگیر می شوند. به طور مثال، با شخصیت ترور در شهر Los Santos در حال فرار از دست پلیس هستید و می توانید به سراغ مایکل بروید که در حال Snipe کردن چند خلافکار است و یا می توانید سری به فرانکلین بزنید که از پشت یک هیلکوپتر مشغول تیراندازی است. این موضوع بسیار هیجان انگیز است. ترور دارای مشکلات روانی است و به یکباره دست به کارهای دیوانه واری می زند. او اهل شهری به نام Blaine است که در بازی وجود دارد. شهر او جایی برای انسان های خلافکار، معتاد و… است. او بعد از وقوع ماجراهایی با شخصیت های دیگر بازی روبرو می شود.

شخصیت های بازی می توانند با یکدیگر ارتباط داشته باشند و دست به فعالیت های مختلفی بزنند. GTAV از هر نظر یک پیشرفت بسیار بزرگ به حساب می آید و گیم پلی آن نیز واقعاً بزرگتر، هیجان انگیز و کاملاً دگرگون شده است. دنیای این بازی بزرگترین در بین تمام این سری از بازی ها خواهد بود که تکنولوژی ها جدیدی را نیز در خودش قرار داده که باعث شده تا بازیکنان با کنترل بهتری در بازی مواجه شوند. Los Santos بزرگترین شهری است که تا کنون در یک بازی مشاهده خواهید کرد. اگر محیط های بازی هایی مانند Red Dead Redemption ،GTAIV و GTA: San Andreas را در کنار هم قرار دهید، دنیای GTAV از جمع این محیط ها نیز بزرگتر خواهد بود!

حتی شما در این بازی می توانید به مکان های زیر آب بروید. شخصیت های بازی در این عنوان می توانند فعالیت های مختلفی مانند یوگا، تنیس، گلف و… را انجام دهند. برای رفتن به زیر آب نیز باید تجهیزات غواصی داشته باشید تا بتوانید این کار را انجام دهید. در بازی GTAV با اتومبیل های بیشتری نسبت به نسخه های قبلی مواجه خواهید شد. حتی دوچرخه های BMX نیز در بازی دیده می شوند. موتورهای کوهستان، موتورهای شهری، تراکتور، هیلیکوپتر، هواپیما و جت اسکی از جمله وسایلی خواهند بود که در بازی می توانید آن ها را برانید. دن هازر می گوید: "کنترل اتومبیل ها در این بازی بسیار بهتر از نسخه های قبلی شده و از این نظر می توان این قسمت را با بازی های رانندگی مقایسه کرد.
 


همچنین فیزیک روی کنترل این وسایل تأثیر زیادی دارد و بازیکنان با هیجان بیشتری روبرو می شوند. در این بازی با مسابقات رانندگی جالبی روبرو می شوید که تا به حال مشاهده نکرده اید." هازر به این موضوع اشاره می کند که موفقیت بازی GTAIV باعث شد که آن ها پول و سرمایه بیشتری را روی این بازی خرج کنند و کاری کنند که GTAV تأثیرگذارتر از نسخه قبلی باشد. مأموریت های داینامیکی که در بازی Red Dead Redemption وجود داشتند، در این بازی نیز دیده می شوند. Rockstar می گوید که این سیستم باعث می شود تا بازیکنان در زمان بازی با مراحلی روبرو شوند که انتظار آن ها را نداشته اند و این موضوع می تواند جذاب باشد. البته می توانید این مأموریت ها را نادیده بگیرید و آن ها را انجام ندهید.


موتور Rockstar Advance Game Engine که برای ساخت تمام بازی های Rockstar از آن استفاده می شود، در مقایسه با GTAIV با تغییرات زیادی روبرو شده است. قسمت Rendering، نور و Shaderهای این موتور با تغییرات بسیار زیادی روبرو شده است. هازر می گوید که در GTAIV آن ها می توانستند تنها ۱٫۵ کیلومتر دورتر را پردازش کنند و در بازی به نمایش دربیاورند، اما در این بازی آن ها می توانند دورترین کوه ها را به تصویر بکشند و دورترین مکان ها را در مسافت های بسیار دور مشاهده خواهید کرد. جلوه های ویژه بازی بسیار عالی از کار درآمده اند و حتی برخی از انفجارها در فاصله های بسیار دور نیز به نمایش درمی آیند و تغییرات مخرب زیادی بجا می گذارند. موسیقی های بازی نیز هیجان بیشتری را به بازیکنان انتقال می دهد و تجربه Rockstar در Max Payne 3 باعث شده که میان پرده های بازی GTAV بسیار زیبا و دوست داشتنی باشند. این بازی در سال ۲۰۱۳ برای PS3 و Xbox 360 عرضه می شود.




مشخصات بازی Grand Theft Auto V:
 سبک بازی: نقش آفرینی (Role-playing) | اکشن | ماجراجویی (Action-adventure)
 سازنده: Rockstar North
 ناشر: Rockstar Games
 زمان انتشار بازی:
 پلتفرم ها: PlayStation 3 | Xbox 360 | PC

  

 حداقل سیستم مورد نیاز بازی Grand Theft Auto V:

 سیستم عامل: Windows XP | 7
 پردازنده: intel Core 2 Duo E4600 2.4GHz | amd Athlon 64 X2 Dual Core 5400
 حافظه رم: 2GB
 فضای حافظه: 32GB Hard drive

 گرافیک: 32GB Hard drive |Radeon HD 3800 series