رمز کامل جی تی ای 5

رمز جی تی ای,رمز جی تی ای 5,رمز gta5,جی تی ای 5,رمز های gta5,جی تی ای 4،رمز جی تی ای 5 پلی استیشن 2،دادن رمز بازی جی تی ای 5

رمز کامل جی تی ای 5

رمز جی تی ای,رمز جی تی ای 5,رمز gta5,جی تی ای 5,رمز های gta5,جی تی ای 4،رمز جی تی ای 5 پلی استیشن 2،دادن رمز بازی جی تی ای 5

رمز کامل جی تی ای 5

رمز کامل جی تی ای 5 - دادن رمز بازی جی تی ای 5

در باره مدیریت و سایت،دوستان من تک تک نظرها جواب میدم به جز کسی که کسی های نظر خصوصی میدن دوستانی هستن نظر خصوصی می‌فرستن و بنده نمیتونم جواب بدم

نویسندگان



 آیا می دانید که بالاترین لول را در بازی کلش آف کلنز در اختیار کیست ؟ آیا دوست دارید که بدانید این شخص برای رسیدن به این لول چه کارهایی کرده است ؟ آیا می خواهید بدانید که شغلش چیست و چکار می کند و سرباز مورد علاقه اش در بازی چیست ؟ آیا می خواهید فیلمی از نحوه دونیت کردن این شخص ببینید ؟

پس در ادامه مطلب این شخص را بیشتر بشناسید ...

 

بالاترین لول بازی کلش اف کلنز
نام کاربری این شخص Brandon از کلن MegaEmpireAsia با لول 300 او یک پسر است که اهل سنگاپور می باشد شغل وی کارمند بیمه است  خودش را یک فرد عادی می داند که بازی اش را همه جا با خودش می برد و زمانی که حدود چهار ماه از خدمت سربازیش تمام شد ، از 28 مارچ سال 2013 بازیش را شروع کرد.


بازی های مورد علاقه دیگرش Final Fantasy VIII-XIII و God of War و Kingdom Hearts و دیگر بازی های از نوع R.P.G دیگر است و قبل از شروع بازی کلش آف کلنز بازی MapleSEA را بازی می کرده است که این بازی نسخه SouthEastAsia از بازی MapleStory است که در این بازی نیز رکورد دار اولین بوده است !

SouthEastAsia

وی می گوید که در حال حاضر به غیر از کلش آف کلنز بازی دیگری انجام نمی دهد و فعلا منتظر نسخه جدید بازی Final Fantasy 15 می باشد که علاقه خاصی نیز به این بازی دارد.

وی اظهار می دارد که هنگامی که لول 185 را داشت با دوستش Silky Ng ملاقاتی کرد و سپس به کلن آنها UnderEarth رفت و آن موقع لول دوستش 220 بوده است و سپس لول خودش را با دونیت کردن بالا برد و بعد از 2 روز خود را به سطح دوستش رساند.

وقتی از وی می پرسند چگونه لول را به 300 رساندی می گوید من در مدت حدود 2 ماهی که در تعطیلات خارج از کشور بودم و سپس بازی را ادامه دادم و کلا در مدت پنج ماه با دونیت کردن لول را از 185 به 300 افزایش دادم! همچنین می گوید افراد زیادی هم بوده اند که در زندگی عادی ام مرا به ترک کردن این بازی دعوت کرده اند و بر خوردشان هم خوب نبوده است.

در فیلم زیر شاهد چگونگی دونیت کردن توسط براندون به دیگران هستیم و توضیحات خودش را هم می دهد وی با یک IPad Mini به این کار می پردازد.

دانـلـود فـیـلــم


و هنگامی که از وی پرسیدند چطور این مقدار لول را در این مدت کسب کردی ،  پاسخ داده است که من در روزهای عادی با شش سربازخانه  30 تا 40 هزار دونات می دادم و در زمانی که سربازخانه هایم را بوست می کنم 80 تا 120 هزار دونات در روز می دهم که بیشترین رکورد او 130.000 نیرو در یک روز بوده است ! وی می گوید که بیشتر مواقع در کلن های مختلف به دونیت کردن جاینت ، بربرین و مینیون می پردازد و از جم هم کمک می گیرد که هم باراکس های خود را توسط جم بوست می کند و هم برای کوتاه شدن زمان تولید سرباز ها نیز از جم استفاده می کند تا حتی الامکان زمان تولید سرباز ها را کم کند.

از وی پرسیده اند که چطور می توان آنلاین ماند و با حمله دیگران رتبه خود را از دست نداد و وی اظهار می دارد که من برای آنلاین ماندن در بازی چیزهای عجیب و غریبی شنیده ام منجمله استفاده از یک پرتقال و رها کردن آن بر روی صفحه تبلت که حرکت چرخشی بزند ! و همچنین قلم که باعث شود با بالا و پایین رفتن ، بازی را آنلاین نگه دارد ، ضمن اینکه من هیچگاه از این وسایل استفاده نمی کنم و همیشه خودم هستم ...

از براندون در مورد اینکه دوست دارد چه چیزهایی به بازی اضافه شود پرسیدند که وی می گوید که دوست دارد مساحت دهکده بزرگتر شود یک لیگ جدیدتر به بازی اضافه شود ، دستاوردها بیشتر شود که بازیکنان بتوانند با انجام آن جم های بیشتری بدست آورند و همچنین سیستم چت بصورتی شود که بازیکنان بتوانند به یکدیگر پیام خصوصی هم بفرستند .

برای حمله به دیگر دهکده ها هم می گوید که برای دهکده مورد نظرم معمولا 30 دقیقه تا 4 ساعت طول می کشد که دهکده مورد نیازم را پیدا کنم و حتی برای یک روز که احتیاج به طلا/اکسیر داشتم با بوست کردن باراکس هایم و با ترکیب ارتش بارچ هر 3 تا 5 دقیقه با توجه به نیروهایی که ساخته بودم به دیگر دهکده ها حمله کنم و به هدف خود برسم.

Brandon از جمله افرادی است که همه اچیومنت های بازی را باز کرده است و دیگه جایی برای ستاره تو لیست اچیومنت هاش ندارد.

وی می گوید در حال حاضر در کلن MegaEmpireAsia هستم که یک کلن است که از زیر مجموعه های امپراتوری کلن MEGA EMPIRE است و این کلن مانند یک کشور است که از کلن های دیگری تشکیل شده است مثل : Mega Empire Uae, Megatown, Mega Empire-X, Mega Stoney, Megafarm, Mega Academy, Mega Turks, Mega Mutiny, Mege Sabah, MegaUSA, MegaHighlanders, MegaAus و چند کلن چینی که همگی به همدیگر مانند یک دوست کمک می کنیم و من هم جزیی از این کلن هستم.

پیشرفت در این بازی بدون استفاده از جم مانند یک مسابقه ماراتن می ماند که باید برای پیشرفت دائم فعالیت داشته باشید ولی با استفاده از جم پیشرفت بهتر و سریعتر و آسانتری داشته باشید که البته باید پول خرج کنید و تصمیم با خودتان است و نباید از اینکه دیگران بالاتر هستند و به شما فخر می فروشند بترسید و فکر کنید که آنها یک دیکتاتور هستند و بالای سرتان دستور بدهند ، البته باید از راهنمایی های دیگران استفاده کنید و از آن پند بگیرید .


وی یکی از کاربرهایی است که در تالار مشاهیر کلش اف کلنز هم جا دارد که بزرگترین افتخاراتش را می شود به صورت زیر بر شمرد :

اینها بزرگترین افتخارات این بازیکن سنگاپوری است

  • ویران کردن 10.000 تاون هال در تاریخ 5 دسامبر 2013 (اولین نفری که به این رکورد رسیده است.)
  • بردن 20.000 اتک در تاریخ 24 ژانویه 2014 (اولین نفری که به این رکورد رسیده است.)
  • بردن 50.000 اتک در تاریخ 2 اگوست 2014 (اولین نفری که به این رکورد رسیده است.)
  • اولین کسی که تونسته 10.000.000 اکسیر سیاه کسب کنه در تاریخ 5 فبریه 2014
  • اولین کسی که تونسته 20.000.000 اکسیر سیاه کسب کنه در تاریخ 10 فبریه 2015
  • اولین کسی که تونسته به لول 300 دست پیدا کند.


سرباز مورد علاقه وی Archer Queen است و از وی به عنوان بهترین سرباز برای حمله به دیگران یاد می کند که با نیروی ویژه خود ability خیلی قوی نیز می شود و سرباز مورد علاقه دفاعی وی هم آرچر است و می گوید که من با 35 آرچر لول 7 از دهکده ام دفاع می کنم چرا که آنها با پخش شدنشان در دهکده ،نیروی خوبی برای دفاع محسوب می شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی