رمز کامل جی تی ای 5

رمز جی تی ای,رمز جی تی ای 5,رمز gta5,جی تی ای 5,رمز های gta5,جی تی ای 4،رمز جی تی ای 5 پلی استیشن 2،دادن رمز بازی جی تی ای 5

رمز کامل جی تی ای 5

رمز جی تی ای,رمز جی تی ای 5,رمز gta5,جی تی ای 5,رمز های gta5,جی تی ای 4،رمز جی تی ای 5 پلی استیشن 2،دادن رمز بازی جی تی ای 5

رمز کامل جی تی ای 5

رمز کامل جی تی ای 5 - دادن رمز بازی جی تی ای 5

در باره مدیریت و سایت،دوستان من تک تک نظرها جواب میدم به جز کسی که کسی های نظر خصوصی میدن دوستانی هستن نظر خصوصی می‌فرستن و بنده نمیتونم جواب بدم

نویسندگان

 زمان ثبت نام جاماندگان از دریافت یارانه نقدی در سال 94

زمان ثبت نام جاماندگان از دریافت یارانه نقدی در سال 94

پرس فان: درحالی با ثبت نام مجدد از متقاضیان دریافت یارانه نقدی تعدادی موفق به ثبت نام نشده و دچار مشکل شدند که قانون بودجه سال آینده دولت را موظف کرده تا این افراد را به لیست یارانه بگیران اضافه کند.

باتوجه به اینکه از 20 تا 31 فروردین ماه امسال و قبل از شروع رسمی فازدوم هدفمندی یارانه ها دولت که موفق به حذف یارانه بگیران نشده بوده، بنا را بر اعتماد گذاشته و ثبت نام مجدد رابرای تعیین نیازمندان و انصراف غیرنیازمندان دربرنامه های خود قرار داد ، بودند افرادی که به هردلیلی موفق به ثبت نام نشدند و یا اینکه درصورت انجام مراحل آن در لیست قرار نگرفتند.

درحالی چندی بعد و البته بدون اطلاع رسانی روشنی مشخص شدکه متقاضیان جامانده باید با مراجعه به فرمانداری محل سکونت خود نسبت به ثبت نام برای دریافت یارانه اقدام کنندکه درادامه مراجعان عنوان می کردند با وجود طی مراحل طولانی یارانه ای دریافت نکرده اند و یا اینکه نیمی از فرایندالحاق آن ها به لیست سازمان هدفمندی انجام شده و بخش دیگر آن معلق مانده است.

این در حالی است که در برخی از خانوارها مشاهده میشود که با وجود ثبت نام تمامی اعضای خانواده گاهی هستند مواردی که یارانه یک و یا دوتن از آنها در هر ماه که یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوارشان واریز می شود پرداخت نمی شود.

همچنین با توجه به اینکه در زمان ثبت نام ، روزهای تعیین شده براساس پیش شماره کارت ملی سرپرست خانوار تقسیم بندی شده بود گاهی خانوارها موفق نشدند در همان روز مربوطه ثبت نام کرده و به طور کلی جا ماندند. درعین حال با وجود اینکه دولت دو روز پایانی را برای ثبت نام جاماندگان قرار داد؛ اما افراد بی اطلاع از این موضوع به طور کلی از ثبت نام بازماندند.

از سویی دیگر گروه زوج های جوان قرار دارند که با ابهامهات موجود در اطلاع رسانی در زمان ثبت نام موفق به اقدام درستی در رابطه به مراحل دریافت یارانه خود نداشتند. ایندرحالی است که زوج هایی که بعد از سال 1389 (بعد از ثبت نام دور اول) ازدواج کرده و هنوز یارانه خود را از خانواده هایشان جدا نکرده بودند می بایست به همراه خانواده ثبت نام کرده و بعد جداسازی را انجام میدادند. با این وجود برخی دچار اشتباه شده و به امید جداکردن یارانه از سرپرست خانوار، در هیچ گروهی ثبت نام نکردند ودر نهایت یارانه آنها نیز دچار مشکل شد به گونه ای که برخی عنوان می کنند با وجود مراجعه زیاد به فرمانداری و پلیس+10 موفق به دریافت یارانه نشده اند.

بنابراین در شرایطی تعداد یارانه بگیران غیر نیازمند در بین حدود 76 میلیون یارانه بگیر فعلی کم نیست که تعدادی که بسیار مستحق تر نسبت به گروهای پردرآمد در دریافت یارانه هستند جایی در لیست سازمان هدفمندی نداشته و موفق به ثبت نام و گرفتن یارانه نقدی ماهانه خود نشده اند. از این رو مجلس در جریان بررسی تبصره هدفمندی در بودجه سال آینده در کنار اینکه دولت را موظف به حذف یارانه پردآمدها کرده است این تکلیف را نیز به عهده آن گذاشته که از فروردین 94 نسبت به ثبت نام متقاضیان دریافت یارانه نقدی اقدام کنند.

براین اساس در جریان رسیدگی به بخش‌های هزینه ای تبصره (21) بودجه 1394 در خصوص اجرای قانون هدفمندی یارانه ها در بندی الحاقی دولت موظف شد از فروردین سال آینده نسبت به ثبت نام کسانی که موفق به ثبت نام برای دریافت یارانه نشده‌اند در فرمانداری شهرستان اقدام کند؛بنابراین بازماندگان از دریافت یارانه نقدی میتوانند امیدوار باشند که در صورت اجرایی شدن قانون، از فروردین سال آینده با تایید نیازمندی به یارانه نقدی به جمع یارانه بگیران اضافه شوند.

خبر تکمیلی:

با وجود این‌که قانون بودجه سال جاری به دولت تکلیف کرده تا جاماندگان از دریافت یارانه نقدی را از فروردین‌ماه ثبت‌نام و در لیست یارانه‌بگیران قرار دهد، بنا بر اعلام سازمان هدفمندی یارانه ها، از ابتدای سال تاکنون هیچ‌ فرد جدیدی به لیست اضافه نشده و این سازمان در حال تدوین آیین‌نامه مربوط به این موضوع است و حداکثر تا تیرماه ثبت نام آغاز خواهد شد.

در حالی که در ثبت نام مجدد از متقاضیان یارانه نقدی در فروردین‌ماه سال گذشته تعدادی از متقاضیان از ورود اطلاعات خود به لیست سازمان هدفمندی جا ماندند و در ادامه فرصت مناسبی برای ثبت نام آنها وجود نداشت، مجلس در بند «د» تبصره 20 قانون بودجه سال 1394 دولت را مکلف کرد تا از فروردین‌ماه نسبت به ثبت نام این گروه از طریق فرمانداری‌ها اقدام کنند.

این در حالی است که کسب اطلاع از سازمان هدفمندی یارانه‌ها بیانگر آن است که این سازمان در حدود 20 روز گذشته از سال جاری نسبت به ثبت نام هیچ یک از جاماندگان که طبق قانون بر آن مکلف شده بود اقدام نکرده و فرد جدیدی به لیست اضافه نشده است.

بنا بر توضیحات ارائه شده طبق قانون بودجه، سازمان هدفمندی فرصت دارد در سه ماه یعنی تا حداکثر تیرماه امسال آیین‌نامه مربوط به اجرای تبصره هدفمندی را تدوین و اجرایی کند. بر این اساس این سازمان نیز اکنون در حال تدوین آیین‌نامه اجرایی برای ثبت نام جاماندگان از یارانه نقدی است و نهایتا تا تیرماه سازوکار این ثبت‌ نام تعیین و اجرایی خواهد شد. بنابراین آغاز ثبت نام حداکثر در سه ماه آینده کلید خواهد خورد.

در عین حال که ممکن است با آماده شدن آیین‌نامه مربوطه، تا یکماه آینده نیز سازمان هدفمندی نسبت به دریافت اطلاعات متقاضیان جامانده از دریافت یارانه نقدی از طریق فرمانداری‌ها اقدام کند.

خبر جدید :

سامانه ثبت و رسیدگی به اعتراضات حذف شدگان از دریافت یارانه نقدی باز شد

 

 

 

خبر جدید مورخ 31 مرداد 94: وزارت کار اطلاعیه جدیدی خطاب به حذف شدگان از دریافت یارانه نقدی صادر کرد.

وزارت کار در اطلاعیه ای خطاب به حذف شدگان از دریافت یارانه نقدی اعلام کرد: با توجه به ضرورت به روز رسانی اطلاعات در سامانه، به اطلاع می رساند که خانوارهایی که یارانه آنها از ماه های گذشته قطع شده از روز یکشنبه مورخ ۹۴.۶.۱ و خانوارهایی که یارانه آنها از مردادماه قطع شده، از روز چهارشنبه مورخ ۹۴.۶.۶ به سامانه ثبت اعتراض مراجعه کنند.

براساس اعلام علی ربیعی، یارانه حدود ۲ میلیون ایرانی تا پایان مردادماه قطع شده است.

ربیعی همچنین گفته است که براساس معیارها و شاخص‌های موجود یارانه نقدی کارگران و بازنشستگان حذف نمی شود، این در حالی است که پیگیری‌های خبرنگار مهر حاکی از آن است که یارانه برخی از بازنشستگان که حقوق ماهیانه آنها به یک میلیون تومان می رسد، حذف شده است.

این در حالی است که احمد میدری معاون رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از واریز یارانه‌های آن دسته از سرپرستان خانواری خبر داده که اعتراض آنها به حذف یارانه مورد قبول واقع شده است.

پیش از این، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت، تعداد یارانه بگیران را بیش از ۷۶ میلیون نفر اعلام کرده بود.

در عین حال علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی گفته است: روز واریز یارانه نقدی برای ما «مصیب عظما» است، زیرا با این شرایط درآمدی باید پرداخت‌های نقدی یارانه ها را انجام دهیم و این از مشکلات جدی ما در این دولت بوده و هست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی