رمز کامل جی تی ای 5

رمز جی تی ای,رمز جی تی ای 5,رمز gta5,جی تی ای 5,رمز های gta5,جی تی ای 4،رمز جی تی ای 5 پلی استیشن 2،دادن رمز بازی جی تی ای 5

رمز کامل جی تی ای 5

رمز جی تی ای,رمز جی تی ای 5,رمز gta5,جی تی ای 5,رمز های gta5,جی تی ای 4،رمز جی تی ای 5 پلی استیشن 2،دادن رمز بازی جی تی ای 5

رمز کامل جی تی ای 5

رمز کامل جی تی ای 5 - دادن رمز بازی جی تی ای 5

در باره مدیریت و سایت،دوستان من تک تک نظرها جواب میدم به جز کسی که کسی های نظر خصوصی میدن دوستانی هستن نظر خصوصی می‌فرستن و بنده نمیتونم جواب بدم

نویسندگان

اگر میخواهید بدانید برای اجرای بازی GTA V به سیستم با چه مشخصات سخت افزاری نیاز دارید ، همراه ما باشید . جزئیات بیشتر از این بازی و دانلود تریلری زیبا در ادامه …

دیروز بود که راک استار سیستم موردنیاز بازی GTA V را رسما اعلام و مشخص کرد . با سیستمی که در ادامه مشاهده میکنید ، میتوان بازی را با رزولیشن ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم در ثانیه اجرا کرد .

حداقل سیستم موردنیاز :

        OS: Windows 8.1 64 Bit, Windows 8 64 Bit, Windows 7 64 Bit Service Pack 1, Windows Vista 64 Bit Service Pack 2
Processor: Intel Core 2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs) / AMD Phenom 9850 Quad-Core Processor (4 CPUs) @ 2.5GHz
Memory: 4GB
Video Card: NVIDIA 9800 GT 1GB / AMD HD 4870 1GB (DX 10, 10.1, 11)
Sound Card: 100% DirectX 10 compatible
HDD Space: 65GB
DVD Drive

سیستم پیشنهادی برای اجرا در حالت ۱۰۸۰P :

        OS: Windows 8.1 64 Bit, Windows 8 64 Bit, Windows 7 64 Bit Service Pack 1
Processor: Intel Core i5 3470 @ 3.2GHZ (4 CPUs) / AMD X8 FX-8350 @ 4GHZ (8 CPUs)
Memory: 8GB
Video Card: NVIDIA GTX 660 2GB / AMD HD7870 2GB
Sound Card: 100% DirectX 10 compatible
HDD Space: 65GB
DVD Drive

با توجه به اینکه راک استار قبلا هم اشاره به این موضوع کرده بود که بازی GTA V برروی PC دارای تغییرات بسیار زیادی نسبت به نسخه ی کنسولی آن است ، میتوان گفت که سیستم موردنیاز معقولی مشخص شده است .

تصویری از بخش گرافیک در Setting بازی :

gta_5_pc_graphics_options-1152x648(GameLive.ir)

اگر میخواهید ۶۰ فریم در بازی GTA V را درک کنید ، پیشنهاد میکنم حتما تریلر رو دانلود کنید .

همانطور که قبلا هم گفتیم یکی دیگر از مزایای نسخه ی PC این بازی نسبت به نسخه های کنسولی ، پشتیبانی از ۴K هست که شوق اجرای GTA V در کامپیوتر را دوچندان میکند . از دیگر ویژگی های آن میتوان به پشتیبانی از تکنولوژی ۳D Vision کارت گرافیک های انویدیا اشاره کرد .

مسلم است که برای اجرای این بازی روی رزولیشن ۴K نیاز به سیستم قوی تر هست . امروز راک استار ( ۹ آوریل) سیستم موردنیاز برای اجرای این بازی روی حالت ۴K هم مشخص کرد .

طبق گفته های Kevin Hoare از مسئولان شرکت راک استار در تورنتو کانادا ، برای استفاده از ۴K با ۳۰ فریم در ثانیه حداقل به یک AMD HD 7870 یا Nvidia GTX 760 با ۲ گیگ حافظه ویدئویی نیاز داریم . برای لذت بردن از اجرای بازی GTA V با رزولیشن ۴K و فریم ریت ۶۰ FPS یک SLI یا Crossfire درست و حسابی لازم است .

“To run the game on a 4K display at 30fps, you’ll need at minimum an AMD HD 7870 or Nvidia GTX 760 with 2GB of VRAM.” Though running it at 4K/60fps will require a “high-end SLI or Crossfire setup.”

کوین در ادامه گفت : تمام تمرکز تیم ما برروی این بود که مطمئن شویم بسیاری از مردم بتوانند بازی را به راحتی اجرا کنند و لذت ببرند . راه بهینه تر برای اجرای بازی ، اولویت اول هر فردی میباشد که سعی کردیم به آن توجه کنیم .

“Our focus for Grand Theft Auto V was to ensure most people could run the game comfortably”

با توجه به اینکه تمامی آپدیت ها و DLC های منتشر شده ای که تا به حال برای نسخه ی کنسولی عرضه شده ، برروی پورت PC این عنوان هم هست اما محتویات چندان زیادی برای آن اضافه شده و تنها شاهد اضافه شدن موزیک ها و ایستگاه های رادیویی جدید هستیم .

در نسخه ی کامپیوتر بازی این امکان فراهم شده تا آن دسته از افرادی که GTA Online بازی میکنند هم بتوانند کاراکتر خود را درون بازی ایمپورت کنند و از آن کاراکتر در GTA V استفاده کنند .

Me_gta(GameLive.ir)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی