رمز کامل جی تی ای 5

رمز جی تی ای,رمز جی تی ای 5,رمز gta5,جی تی ای 5,رمز های gta5,جی تی ای 4،رمز جی تی ای 5 پلی استیشن 2،دادن رمز بازی جی تی ای 5

رمز کامل جی تی ای 5

رمز جی تی ای,رمز جی تی ای 5,رمز gta5,جی تی ای 5,رمز های gta5,جی تی ای 4،رمز جی تی ای 5 پلی استیشن 2،دادن رمز بازی جی تی ای 5

رمز کامل جی تی ای 5

رمز کامل جی تی ای 5 - دادن رمز بازی جی تی ای 5

در باره مدیریت و سایت،دوستان من تک تک نظرها جواب میدم به جز کسی که کسی های نظر خصوصی میدن دوستانی هستن نظر خصوصی می‌فرستن و بنده نمیتونم جواب بدم

نویسندگان

۳۰ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

King Of Dirt v1.133 + Mod – بازی دوچرخه سواری جدید اندروید همراه دیتا
نسخه معمولی + نسخه مود به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

King Of Dirt بازی جدید و سرگرم کننده در سبک بازی های دوچرخه سواری از نوع BMX از استودیوی بازیسازی Wild Labs برای اندروید است که به صورت رایگان در مارکت گوگل عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم در اسرع وقت ان را حضور شما دوستداران بازی های جدید اندرویدی معرفی کنیم! در این بازی شما بر دوچرخه های مختلف سوار می شوید و در انواع مکان های متنوع به دوچرخه سواری می پردازید! در بازی انجام حرکات نمایشی هدف اصلی است به طوری که کنترل و هدایت دوچرخه با شما نیست بلکه می بایست شما با انجام حرکات نمایشی به جمع آوری امتیاز بپردازید و ساعت ها خود را سرگرم سازید! امکان سفارشی سازی شخصیت بازی و دوچرخه ها در بازی فراهم شده است به گونه ای که می توانید به دلخواه از میان رنگ های مختلف دوچرخه را انطوری که دوست دارید بسازید و یا از میان لباس ها و کلاه های مختلف برای کارکتر بازی انتخاب کنید! بازی King Of Dirt چند ساعتی است که در گوگل پلی عرضه شده و توانسته در مدت زمان کم بیش از 50 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شود! بازی فوق توسط ما (مدیریت سایت) برروی دستگاه اندرویدی LG G3 با اندروید 5 تست شده است و به صورت کاملا افلاین اجرا می شود! اگر از علاقه مندان به بازی های دوچرخه سواری اندرویدهستید که دارای گرافیک اچ دی و طراحی منحصر به فرد باشد King Of Dirt را از دست ندهید!

برخی از ویژگی های بازی ورزشی King Of Dirt اندروید :

  • شامل 6 دوچرخه افسانه ای
  • دوچرخه سواری در 5 مکان مختلف
  • حالت اول و سوم شخص !
  • تعداد زیادی از حرکات ها برای انجام دادن
  • امکان بازی به صورت چند نفره
  • ارتقا و سفارشی سازی دوچرخه ها
  • گرافیک اچ دی با صداگذاری هیجان انگیز

بازی King Of Dirt هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.1 از 5.0 می باشد که ما در فارسروید ان را به همراه فایل دیتا و نسخه مود به صورت جداگانه در اختیار شما قرار می دهیم. شما می توانید این بازی را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت فارسروید برای دیوایس اندرویدی خود دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v1.133 :

* انتشار نسخه اول بازی در مارکت بزرگ گوگل .

GTA: Liberty City Stories v2.1 + Mod – بازی خارق العاده جی تی آ لیبرتی سیتی اندروید همراه دیتا
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
قیمت 6.99 دلار و امتیاز 4.4 از 5.0 در مارکت بزرگ گوگل
تست شده برروی LG G3 با اندروید 5

Grand Theft Auto: Liberty City Stories به فارسی (اتومبیل دزدی بزرگ: ماجراهای لیبرتی سیتی) جدیدترین سری بازی معروف جی تی آ از Rockstar Games برای اندروید است که همین چند دقیقه پیش شاهد عرضه شدن آن در گوگل پلی بودیم که با قیمت 6.99 دلار (البته با تخفیف 40 درصدی به مناسبت لانچ بازی) منتشر شد و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازی های جی تی آ معرفی نماییم و نسخه کامل ان را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم تا بار دیگر از نعمت بودن فارسروید بهره مند شوید و با دیدن سری جدید بازی جی تی آ به وجد بیایید! سری جدید بازی جی تی ا نیز با حجم +1 گیگابایتی خود بدون شک شما را به وجد می آورد و با داستان فوق العاده اش تجربه یکی از بهترین بازی ها را برایتان به ارمغان می آورد! داستان بازی را اینگونه از زبان سازنده بیان می کنیم: “مردی که قبلا قابل اعتماد خانواده لئون بود، تونی سیپرینی به خانه خود لیبرتی سیتی بازگشته است. او مدتی را به علت قتل یک نفر به صورت پنهانی زندگی می‌کرد. هم اکنون خیابان‌های لیبرتی سیتی (شهر آزادی) آشفته است و باندهای مختف برای به کنترل گرفتن شهر با یکدیگر درگیر جنگ هستند و این باعث تخریب شهر تحت امواج فساد سیاسی، جرائم سازمان یافته، قاچاق مواد مخدر و اعتصابات شده است. مردان دیوانه، تاجران با نفوذ فاسد، سیاستمداران بدبین و حتی مادر تونی در این کنترل شهر دست دارند، مادر تونی قصد کمک به خانواده لئون را دارد اما اوضاع با پسرش به خوبی پیش نمی‌رود. هدف کلی شما در این بازی به دست گرفتن کنترل شهر برای خانواده لئون است، اما موانع زیادی در این راه وجود دارد! مهمترین آن‌ها حضور گروه‌های قدرتمند دیگر همانند یاکوزا، دیابلو و تاریوکی است که آن ها نیز هدف شما را دارند!”

 

دانلود GTA: Liberty City Stories - بازی اتومبیل دزدی بزرگ: ماجراهای لیبرتی سیتی : بازی جدید جی تی آ برای اندروید + دیتا !

 

بازی های جی تی آ نیازی به تعریف و تمجید ندارند و همه شما با ساخت فوق العاده شان آشنایی دارید! اگر از علاقه مندان به بازی های جی تی آ هستید تحت هیچ شرایطی بازی را از دست ندهید! خود را برای بازگشت به ساحل شرقی در Grand Theft Auto: Liberty City Stories آماده کنید، این ماجراجویی open-world (جهان باز) به تلفن همراه اندرویدی شما آمده است! گر یکی از دوستاران بازی GTA هستید به شما پیشنهاد میکنیم که حتما این بازی بسیار زیبا را دانلود کنید! بهتر است بدون هیچ مقدمه ای این حرف را بزنیم! سازندگان واقعاً بسیار عالی بر روی تمامی جزئیات بازی کار کرده اند، Rock star North همانند ساخت یک GTA جدید بر روی Grand Theft Auto Episodes From Liberty City کار کرده است، سری قبل (GTA IV) واقعاً یک شاهکار پیش نبود ولی در قسمت جدید سازندگان سعی کرده اند دیگر دنیای تاریک سری قبل را فراموش کنند و یک حال هوای دیگری را در بازی به وجود بیاورند مطمئنا Grand Theft Auto: Liberty City Storiesآنقدر تغییر کرده است که اگر 100 ساعت GTA IV بازی کردید ولی باز هم احساس میکنید در جی تی ای جدیدی قرار دارید که میخواهد بار دیگر قدرت خود را به همه نشان دهد، باز هم میگوییم این بازی واقعاً به صورت قطعی ارزش دانلود را دارد و ما به شما پیشنهاد میکنیم حتما این بازی را دانلود نمایید!

The Amazing Spider-Man 2 نسخه ی دوم از بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی مرد عنکبوتی شگفت انگیز از کمپانی پرآوازه ی گیملافت مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که چند ساعت قبل نسخه ی اول آن با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی برای فروش قرار داده شد! همانطور که در نسخه ی اول بازی نیز گفته شده بود داستان بازی اسپایدر من از این قرار است که دکتر Conners از سمت خود که مدیریت شرکت Oscorp می باشد برکنار شده و جای خالی وی را Alistair Smythe پر می کند. موجوداتی جهش یافته که از جمله آن ها Lizzard نام دارند همان حیوانات زیبایی هستند که توسط Smythe و اطرافیانش به این روز رسیده اند و این تازه برایشان اول راه محسوب می شود و تفکرات شومی از قبیل انجام اینگونه حرکات بر روی انسان ها را در سر دارند. همچنین Smythe با ساخت روبات هایی برای خود درآمد مضاعفی به دست اورده است ؛ اکنون مرد عنکبوتی به کمک دوستانش باید برای متوقف کردن او تلاش کند …

در بازی The Amazing Spider-Man 2  شما کنترل مرد عنکبوتی را بر عهده دارید که در اطراف شهر نیویورک حرکت می کند! شما می توانید به کمک تارهای عنکبوت در میان ساختمان های مختلف حرکت کنید و هیجان را به اسمارت فون و یا تبلتاندرویدی خود به ارمغان بیاورید! نسخه ی دوم بازی فراتر از فیلم مرد عنکبوتی میرود ؛ شخصیت های جدیدی همچون Black Cat و Screwball نیز می آیند تا یک بازی اکشن فوق العاده مهیج را تجربه کنید!

برخی از ویژگی های بازی The Amazing Spider-Man 2 اندروید:

* ماجراجویی در 6 محیط منحصر به فرد مختلف و به صورت جهان باز (اوپن ورلد)

* استفاده از مهارت های منحصر به فرد همچون پرواز برای از بین بردن دشمنان

* شامل بودن انواع ماموریت های هیجان انگیز برای از بین بردن 6 خائن افسانه ای!

* دارا بودن گرافیک بسیار خیره کننده ی اچ دی کنسولی و بی مانند!

بازی The Amazing Spider-Man 2 نیاز به تعریفی بیش از این ندارد چرا که بازی های کمپانی گیم لافت همگی از بهترین ها هستند و پیشنهاد می دهیم به هیچ وجه این بازی فوق العاده را از دست ندهید! با فارسروید همراه باشید !

 + Mods– بازی پرطرفدار موج سواران مترو اندروید 

نسخه معمولی + 4 نسخه مود به صورت جداگانه
آپدیت جدید May, 2016 همزمان با انتشار در گوگل پلی

اگر از طرفداران بازی های موبایلی باشید، بدون شک بازی اعتیادآور و پرطرفدار Subway Surfers را می شناسید، همانبازی ای که در آن جک و دوستانش در کشورهای مختلف جهان در خط مترو از دست ماموران فرار می کنند! در بازی موج سواران مترو شما در نقش پسر بچه ای با نام جک هستید که با دوستانتان در حال فرار از دست مامور هستید و باید به آن ها کمک کنید تا بتوانند از دست مامور فرار کنند! فرار از دست ماموران به همین سادگی ها که فکر می کنید نیست ؛ چرا که در بین راه با موانعی روبرو می شوید که باید با سرعت عمل خود آن ها را پشت سر گذاشته و به راه خود ادامه دهید! در طول مسیر سکه هایی وجود دارد که که با جمع آوری آن ها می توانید هیجان را بالا برده ، بازی را به سادگی بکشانید و آپگرید ها را بخرید!

امروز نیز شاهد منتشر شدن نسخه ی لندن بازی فوق برای اندروید بودیم که با نام Subway Surfers به صورت رایگان در پلی استوری در دسترس دوستداران بازی های اکشن تفریحی قرار گرفت! در این بازی شما در نقش جک در متروهای یونان به ماجراجویی مشغول می شوید و ساعت ها خود را سرگرم ین سازید! اگر از دوستداران بازی های ساب وی سرفرس هستید پیشنهاد می دهیم نسخه ی لندن آن را از دست ندهید!

برخی از ویژگی های بازی Subway Surfers اندروید :

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده (HD) و رنگارنگ

* امکان باز کردن شخصیت های جدید بازی

*  امکان دادن مسابقه با دوستان به صورت آنلاین

* بودن انواع دستاوردهای مختلف در مسیر بازی برای هیجان بیشتر

* انجام حرکات آکروبایتک توسط جک برای افزایش جذابیت

* گیم پلی اعتیادآور با کنترلرهای بصری-لمسی عالی

بازی Subway Surfers هم اکنون در مارکت اندروید دارایامتیاز 4.5 از 5.0 می باشد که ما در فارسروید جدیدترین نسخه ی آن را به صورت رایگان در اختیار شما کاربران همیشگی قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد….

روش جدید غیر فعال کردن اس ام اس های تبلیغاتی

 

 

روش جدید غیر فعال کردن اس ام اس های تبلیغاتی

 

 

اس ام اس های تبلیغاتی همیشه یکی از مشکلات کاربران بوده است. و یا ممکن است به صورت ناخواسته عضو یکی از خبرنامه های اس ام اس شده و باعث پرداخت هزینه برای کاربر شود.

 

سامانه جدیدی برای این منظور به صورت مشترک در بین تمامی اپراتور ها راه اندازی شده است که میتوانید به راحتی لیست سرویس هایی که مشترک آن هستید را مشاهده کرده و یا سرویس ها را غیر فعال کنید.

 

در ادامه مطلب روش غیر فعال کردن اس ام اس های تبلیغاتی را آموزشخواهیم داد.

 

از این پس روش فعالسازی و غیر فعالسازی خدمات پیامکی از سوی تمامی اپراتورهای تلفن همراه یکسان شده و مشترکان تلفن همراه با استفاده از سامانه پیامکی 800 و یا شماره‌گیری #800* میتوانند از انواع خدمات ارزش افزوده فعال بر روی سیم‌ کارت خود و روش غیر فعالسازی آن آگاه شوند و درصورت عدم تمایل به دریافت پیامکهای تبلیغاتی، بازی و سرگرمی، مسابقه و ارسال اطلاعات و اخبار میتوانند این خدمات را غیرفعال کنند.
 
در صورت فعالسازی خدمات ارزش افزوده محتوایی پیامکی از سوی مشترکان، اپراتورها باید در تمامی پیامکهای ارسالی، هزینه خدمات و نحوه غیرفعالسازی را به مشترک اعلام کنند.


تمامی خدمات ارزش افزوده محتوایی پیامکی باید صرفا بین ساعات 9 صبح تا 9 شب برای مشترکان ارسال شود و درصورت درخواست مشترک برای غیرفعال کردن خدمات ارزش افزوده محتوایی پیامکی، این خدمات باید حداکثر تا 24 ساعت قطع شود.
 
قطع سرویس، پیامکهای تبلیغاتی خود اپراتورها را نیز شامل میشود و در صورت درخواست مشترک برای غیرفعال کردن خدمات ارزش افزوده محتوائی پیامکی، خدمات پیامکی مبتنی بر تراکنش شامل خدمات تراکنشی بانکی، خریدهای الکترونیکی و ... همچنان برای مشترکان فعال خواهد بود.

 

 






Real Racing 3 v4.1.6 Original + Mod Full With All Cars – بازی ماشین سواری خارق العاده “مسابقات واقعی 3” اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + مود و آنلاک شده با پول بی نهایت به صورت جداگانه
آپدیت جدید February , 2016 برای اولین بار در ایران

تست شده برروی LG G3 با اجرای کاملا آفلاین

بی شک Real Racing 3 گرافیکی ترین ، محبوب ترین و هیجان برانگیزترین بازی سبک اتومبلیرانی و Racing طراحی شده توسط کمپانی مشهور EA Mobile برای انواع سیستم عامل می باشد که تجربه ی بهترین بازی ماشین مسابقه ای را برای شما به ارمغان می آورد. این کمپانی با عرضه ی نسخه های اول و دوم بازی فوق برای سیستم عامل های ویندوز ، آیفون و آندروید با استقبال بی نظیری روبرو شد و در نهایت نسخه ی سوم را منتشر کرد تا به همه بگوید که همیشه پیشتاز ، برنده و بهترین است ! به دلیل درخواست مکرر کاربران مبنی بر قرار دادن آخرین نسخه ی بازی ریل رسینگ 3 برای اندروید ؛ ما امروز درفارسروید آن را برای شما قرار داده ایم که نسخه ی تست شده می باشد و بدون هیچگونه مشکلی اجرا خواهد شد !

نسخه ی سوم بازی Real Racing 3 تمام اتومبیل های کمپانی های مشهور  پورشه ، لامبورگینی ، آئودی و بوگاتی را شامل می شود و این قابلیت را دارد که با دوستان خود به صورت آنلاین و در مسابقه ای هیجان آور به رقابت بپردازید و نهایت هیجان را احساس کنید ! ماشین ها و جاده ها در بالاترین کیفیت ممکن و به صورت واقعی طراحی شده اند و این بازی به طور کلی هیچ جایی را برای صحبت باقی نگذاشته و همه را میخکوب خود کرده است !

 

دانلود Real Racing 3 - گرافیکی ترین بازی اتومبلیرانی اندروید + دیتا

 

برخی از ویژگی های بازی Real Racing 3 اندروید :

* بیش از 900 رویداد مانند مسابقات جام و رقابت های یک نفری

* در اختیار قرار دادن +100 اتومبیل خارق العاده و شگفت انگیز

* امکان بازی با دوستان در سراسر دنیا به صورت مولتی پلیر

* دارا بودن کیفیت اچ دی به همراه صداگذاری بسیار مهیج

شاید شما هم آن دسته از افرادی هستید که به دنبال جدیدترین نسخه ی بازی Real Racing 3 باشید ؛ فارسروید اخرین و جدیدترین نسخه ی بازی فوق را به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار میدهد که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب ان را دریافت کنید.

تغییرات نسخه ی v4.1.6:

* رقابت در DAYTONA 500 برای کسب 4 ماشین فوق العاده نسکار !
* ماشین سواری در مکان های فوق العاده : Joey Logano, Chase Elliott, Kevin Harvick, و Matt Kenseth
* برنده شدن Lamborghini Sesto Elemento i در رویداد The Sixth Element
* اضافه شدن ویژگی های جدید دیگر
* بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات بازی.


Final kick v3.3.5 + Mod – بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار “فاینال کیک” اندروید همراه دیتا
نسخه معمولی + نسخه مود با پول بی نهایت به صورت جداگانه
آپدیت جدید May 18 2016 برای اولین بار در ایران

Final kick – ضربه نهایی یکی از پرطرفداترین، هیجان برانگیزترین و زیباترین بازی های سبک ورزشی اندروید می باشد که توسط استودیوی بازیسازی Ivanovich Games به صورت کاملا رایگان عرضه شده است. در این بازی شما در نقش یک بازیکن حرفه ای باید به زدن ضربات پنالتی مشغول شوید و یکی از بهترین بازی های ورزشی اندروید را تجربه نمایید. بله… نحوه ی کنترل و شوت زنی در بازی همگی با انگشت دست شما انجام می گیرد و در عرض چند ثانیه می توانید به یک شوت زنی متوسط تبدیل شوید ولی با گذر مراحل قدرت تشخیص دروازبان ها هم افزایش می یابد و در زاویه ی بسیار بدی قرار می گیرید و امکان گل زدن دشوارتر از قبل می شود و ای نبسیار چالش برانگیز است! پس از اینکه قسمت های اولیه را با موفقیت پشت سر گذاشتید، تیم خود را می سازید و بازیکنان مطرح جهان را در آن عضو می شوید و به رقابت با دیگر بازیکنان آنلاین می پردازید و …!

برخی از ویژگی های بازی ورزشی Final kick اندروید :

انیمیشن های فوق العاده واقع گرایانه

* کنترلرهای ساده و شهودی برای زدن ضربات با لمس صفحه

* امکان بازی در مقابل دوستان خود به صورت آنلاین!

ایجاد تیم رویایی خود با امکان سفارشی سازی بالا

جام هفتگی با جوایز برای بدست اوردن پاداش های متعدد

* گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری بسیار مهیج

Tormentum – Dark Sorrow v1.1.0 Full – بازی ماجراجویی جدید و پرمخاطب اندوه تاریکی اندروید همراه دیتا
قیمت +5 دلار و امتیاز 4.9 در مارکت بزرگ گوگل (Google Play)
تست شده با اجرای کاملا افلاین
پیشنهاد ویژه

Tormentum – Dark Sorrow بازی جدید و فوق العاده زیبای ماجراجویی و فکری با گیم پلی اعتیاداور از استودیوی بازیسازی OhNoo Studio برای اندروید است که ساعت ها قبل شاهد عرضه شدن آن در گوگل پلی بودیم و مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازی ای خاص معرفی کنیم! داستان بازی را اینگونه از زبان سازنده بیان می کنیم: “قهرمانی بی نام، خود را در جهانی فانتزی و کابوس وار می یابد! او نام و جایی که از آنجا قرار دارد را هرگز به یاد نمی آورد! سرگردان در سرزمین ها برای کشف حقیقت در مورد جهان اطراف و خود تلاش می کند! بازی ترکیبی منحصر به فرد از زندگی در جهانی تلخ و افسرده را به تصویر می کشد و از آنجا شروع می شود که شخصیت قهرمان بازی، از خواب بیدار شده و خود را در یک قفس آهنی و آویزان در زیر یک ماشین پرنده می یابد! پس از مدتی متوجه می شود که هیچ چیز به خاطر نمی آورد و همچنان ماشین پرنده به سمت مقصد نامشخص خود در حرکت است! ماشین پرنده به سمت قلعه ای حرکت می کند که قرار است به زودی به زندانی مخوف تبدیل شود! اینجاست که داستان سورئال و مرز جنون میان رویا و واقعیت شکل می گیرد! ” اگر از علاقه مندان به بازی های ماجراجویی و فکری اندروید هستید که علاوه بر دارا بودن داستان و طراحی فوق العاده ؛ دارای گیم پلی اعتیاداوری باشید تحت هیچ شرایطی Tormentum – Dark Sorrow را از دست ندهید!

برخی از ویژگی های بازی ماجراجویی Tormentum – Dark Sorrow اندروید:

  • ماجراجویی در 3 جهان مختلف با طراحی منحصر به فرد
  • ماجراجویی در 75 اتاق مختلف با چالش های اعتیاداور
  • شمل بیش از 24 پازل و مینی گیم متنوع و فوق العاده
  • داسان عالی با ماجراجویی فانتزی تاریک میان رویا و واقعیت
  • موسیقی متن فیلم استثنایی با بیش از 40 آهنگ
  • گرافیک اچ دی، صداگذاری هیجان انگیز و طراحی خارق العاده

بازی Tormentum – Dark Sorrow با استقبال عالی کاربران سراسر جهان روبرو شده است و در مدت زمان کم و با هزاران رای توانسته امتیاز 4.9 از 5.0 را از ان خودش نماید! بازی توسط ما برروی LG G3 ANDROID 5 تست شده و به صورت کاملا افلاین اجرا شده است! نسخه پیش رو نسخه پولی و کامل بازی هست که به هیچ خرید درون بازی نیاز ندارد و طبق معمول برای اولین بار در ایران توسط فارسروید برای دانلود قرار داده شده است.


نسخه معمولی + 2 نسخه مود به صورت جداگانه
آپدیت جدید اردیبهشت ماه به درخواست کاربران

Mortal Kombat X بازی اکشن و فوق العاده زیبا “مورتال کامبت اکس” از استودیوی بازیسازی Warner Bros برای اندروید است که قصد معرفی کامل ترین پست در مورد این بازی را داریم. سری بازی های مورتال کامبت به عنوان یکی از شاخصه‌ های بازی های سبک مبارزه ای شناخته می شود و 20 سال از انتشاراولین نسخه ی مورتال کامبت می گذرد! بعد از مدت ها شاهد عرضه شدن یک بازی مبارزه ای واقعا زیبا و فوق العاده برای اندروید هستیم که حقیقتا نمیدانیم آن را چگونه معرفی کنیم! در این بازی شما به دلخواه شخصیت اصلی و مورد علاقه ی خود را انتخاب می کنید و وارد مبارزه هایی واقعا نفس گیر و مهیج می شوید! با پیروزی در مبارزه ها به دریافت امتیاز بپردازید و در همه مسابقه برنده میدان باشید! صحنه های سیسنمایی خیره کننده، طراحی واقعی مبارزه ها، شخصیت های واقعی، صداگذاری عالی همگی در بازی Mortal Kombat Xدست به دست هم داده اند تا یک بازی مبارزه ای مهیج به معنای واقعی را تجربه کنید! اگر به بازی های مبارزه ای علاقه دارید تحت هیچ شرایطی MORTAL KOMBAT X را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی اکشن MORTAL KOMBAT X اندروید :

* انواع شخصیت های مختلف با قدرت های منحصر به فرد

* امکان ارتقا و شخصی سازی قهرمانان و شخصیت ها

* مبارزه در انواع مکان ها و محیط های متنوع و واقعی

* صحنه های خیره کننده ی سینمایی هنگام مبارزه

* طراحی واقعی و بدون کم و کاست شبیه به نسخه PC

* دارا بودن گرافیک خارق العاده اچ دی + صداگذاری مهیج

بازی MORTAL KOMBAT X هم اکنون در پلی استور دارایامتیاز 4.4 از 5.0 است که ما در فارسروید جدیدترین نسخه ی آن را حضور شما دوستداران بازی های اکشن و مبارزه ای معرفی می کنیم که بدون شک حیرت شما را بر می انگیزد. برای مشاهده ی تصاویری از بازی و دانلود آن با من و فارسروید همراه باشید …

نقد کلی بازی توسط جی تی ای : سبک بازی همانند injustice:gods among us و WWE Immortals می باشد با این تفاوت که در بازی مورتال کامبت همه شخصیت ها جدید هستند و همه موارد اعم از گرافیک، صداگذاری، کنترلر و … پیشرفت چشمگیری داشته است.

Plants vs. Zombies™ 2 v4.7.1 Original + Mod- نسخه ی دوم بازی پرطرفدار زامبی ها و گیاهان اندروید همراه دیتا
نسخه معمولی + نسخه مود به صورت جداگانه
اجرای کاملا افلاین بدون خطای لایسنس

تست شده برروی LG G3 با اندروید 5

Plants vs. Zombies 2 HD نسخه ی دوم بازی خارق العاده و محبوب زامبی ها و گیاهان برای سیستم عامل اندروید می باشد که که در آن زامبی ها به زرادخانه ی شما حمله ور شده اند و می بایستی از خانه ی خود در مقابل ان ها توسط گیاهان مختلف دفاع کنید. با انواع ابزارهای مختلف همچون بمب های گیلاس و دیوار باید جلوی زامبی ها ایستاده و از رسیدن به خانه ی خود جلوگیری کنید. اگر از طرفداران بازی های برج دفاعی باشید و نسخه ی اول این بازی را تجربه کرده اید، قطعا نسخه ی دوم بازی فوق نیز برایتان جالب توجه و هیجان انگیز خواهد بود و باید از قدرت تفکر خود تا می توانید استفاده ی کامل را ببرید و با مهارت های خاص زامبی ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید. بازی Plants vs. Zombies برای همه ی سنین جالب خواهد بود و از ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد :