رمز کامل جی تی ای 5

رمز جی تی ای,رمز جی تی ای 5,رمز gta5,جی تی ای 5,رمز های gta5,جی تی ای 4،رمز جی تی ای 5 پلی استیشن 2،دادن رمز بازی جی تی ای 5

رمز کامل جی تی ای 5

رمز جی تی ای,رمز جی تی ای 5,رمز gta5,جی تی ای 5,رمز های gta5,جی تی ای 4،رمز جی تی ای 5 پلی استیشن 2،دادن رمز بازی جی تی ای 5

رمز کامل جی تی ای 5

رمز کامل جی تی ای 5 - دادن رمز بازی جی تی ای 5

در باره مدیریت و سایت،دوستان من تک تک نظرها جواب میدم به جز کسی که کسی های نظر خصوصی میدن دوستانی هستن نظر خصوصی می‌فرستن و بنده نمیتونم جواب بدم

نویسندگان

۸۹ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

eeeeeeeee_result

در بازی Dream Defense در نقش یک خرس عروسکی مسلح بازی کنید که از هم‌بازی‌اش به نام رابین در برابر مهاجمین ترسناکی که هنگام خواب به او حمله می‌کنند، دفاع می‌کند. با محدوده وسیعی از سلاح‌ها و آیتم‌های قدرتی که در اختیار دارید، برای شلیک، منفجر کردن و متوقف کردن دشمنان کافیست از کنترل‌های ساده لمسی استفاده نمایید.

خود را برای مواجه شدن با امواج هیولاها و انجام هر کاری برای جلوگیری از خواب‌های بد آماده کنید!

بر روی صفحه نمایش دستگاه خود لمس کنید تا خرس به هیولاها شلیک کرده و از رابین دفاع نماید. دشمنان تا طلوع آفتاب دسته دسته هجوم می‌آورند، پس در حالت آماده‌باش باقی بمانید!

یک خرس باهوش همیشه یک استراتژی خوب دارد، مشخص نیست چه نوع دشمن شبح‌واری نوبت بعد حمله خواهد کرد. نقطه ضعف دشمن خود را بیابید و عاقلانه سلاح خود را برگزینید.

با انواع دفاع‌های جالب دفاع تخت رابین را تقویت نمایید. موانع مدادی بسازید تا کابوس‌ها را دور نگاه دارید، یا لامپ‌های لیزری را به‌کار بگیرید که از راه دور می‌توانند هیولاها را هدف بگیرند.

با انجام مراحل و بقاء در شب می‌توانید در فروشگاه آیتم‌های جدید را آزاد کنید. سلاح‌ها و آیتم‌های قدرتی خود را ارتقاء دهید تا حتی قدرتمندتر شده و بهتر به دفاع از رابین بپردازید.


آیا شما هم می خواهید تیم شما همیشه جزو بهترین تیم ها باشه؟ همیشه می خواهید مربی یک تیم فوتبال باشید؟ بیایید با دوستان خود بصورت آنلاین مسابقه فوتبال بدهید.

Top_Eleven_Be_a_Soccer_Manager-cover[APKTOPS.ir]

 

ویژگی های Top Eleven Be a Soccer Manager :

  • گرافیگ فوق العاده زیبا 
  • گیم پلی اعتیاد آور
  • در هر زمانی و در هر مکانی بصورت رایگان بازی کنید
  • به صورت آنلاین با دوستان خود رقابت کنید
  • خرید و فروش بازیکن های معروف
  • شرکت در کاپ های مختلف

Top Eleven Be a Soccer Manager از برترین بازی های شبیه ساز اندروید است . در صورتی که از علاقه مندان به فوتبال و کارشناسی کردن انواع و اقسام بازی ها باشید مطمئنا امکان ندارد به کار یک مربی و عملکرد وی هر چند محدود خرده ای نگرفته باشید و احتمالا از تعدادی از رفتارهای او ناراضی هستید و از او انتفاد دارید . حالا اگر می خواهید متوجه شوید خودتان چند مرده حلاج هستید و مربی گری خودتان را در واقعی ترین فضای ممکن ارزیابی و بررسی کنید Top Eleven را بازی کنید .

در این بازی ابتدا یک تیم سطح پایین در اختیار شما قرار می گیرد و شما با مربی گری ها و تمرین های اصولی خود تیم تان را قوی کرده و آماده مسابقات کنید . همچنین برای بهتر به نتیجه رسیدن باید در اسرع زمان تعویض کنید ، خرید کنید و به طور کلی کارهای یک سرمربی خود را انجام داده و وظایف وی را به نحو احسنت انجام دهید . برای دانلود آخرین نسخه از این بازی به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید .


با بیش از 10 میلیون دانلود از گوگل پلی

کسب امتیاز 4.3 از 5 از گوگل پلی

+ به همراه نسخه مود شده بازی

Aircraft Combat 1942 نام بازی سرگرم کننده در سبک اکشن/استراتژی برای اندروید می باشد که در آن شما هدایت هواپیماهای جنگی را بر عهده خواهید داشت.

Aircraft-Combat

ویژگی ها:

  • گرافیک سه بعدی بسیار عالی و خیره کننده
  • 17 هواپیمای با طراحی واقعی و زیبا
  • وجود اسلحه های قدرتمند و بی نظیر
  • دستاوردهای مختلف در طول
  • سیستم کنترل هواپیمای بسیار عالی و ساده
  • قابلیت یادگیری بسیار ساده بازی
  • قابلیت اجرا بر روی دستگاه های قدیمی

yt_result

Grow Castle یک بازی دفاعی است که در آن باید از قلعه خود در برابر حملات دشمن دفاع نمایید. می‌توانید قلعه را ارتقاء داده و قهرمان را در هر طبقه قرار دهید. کماندار شهر هرچه ارتقاء بیشتری داشته باشد قدرتمندتر می‌شود.

از میان بیش از ۱۲ قهرمان می‌توانید انتخاب نمایید. برخی از قهرمانان کمانداران قدرتمندی هستند و برخی دیگر نفرین دشمن می‌باشند. استراتژی مهم است زیرا یک قهرمان تنها ۹ سطح می‌تواند بالا بیاید.

سطح خود را بالا ببرید و رتبه خود را در جدول جهانی مشاهده نمایید.

ویژگی‌های جدید :

قابلیت ارتقاء ساحر، دانشمند و کشیش

دارای ۲ گنجینه جدید

اضافه شدن ۸ مهارت جدید

حل برخی مشکلات

yq_result

در بازی مسابقات ماشین‌های کنترلی Re-Volt 3 هر خط پایان، آغازی برای یک رقابت جدید است!

ویژگی‌ها :

شامل بیش از ۵۰ عدد ماشین کنترلی واقع‌گرایانه

در سرعت‌های بالا به تعقیب رقبای خود بپردازید

با استفاده از انواع آیتم‌ها به رقبا شلیک نمایید

به وسیله اتومبیل‌های منحصربه‌فرد مهارت‌هایتان را نشان دهید

در حالت‌های گوناگون بازی به رتبه بالا دست پیدا کنید

با بازیکنانی از سراسر دنیا به رقابت بپردازید

اتومبیل کنترلی خود را با رنگ‌ها و پوسته‌های مختلف بسازید

مواد را ارتقاء دهید تا عملکرد اتومبیل خود را بهبود دهید

اتومبیل سفارشی خود را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید

بازسازی دوباره بازی با گرافیک واقع‌گرایانه و کنترل‌های بهبودیافته

بیش از ۱۰۰ مرحله را در داستانی هیجان‌انگیز انجام دهید

yu_result

تیم بین‌المللی نجات، یک وضعیت بحرانی پیش آمده!

یک نابغه با افکار شیطانی در حال تسلط بر دنیاست… و تنها شما می‌توانید او را متوقف کنید! در بازی Thunderbirds Are Go: Team Rush به تیم بین‌المللی نجات ملحق شده و عازم یک ماجراجویی هیجان‌انگیز پر از اکشن، ابزارهای پیشرفته و مرغ رعد و برق شوید!

آیا برای نجات دنیا آماده‌اید؟ اولین رانر تیمی را تجربه کنید! به تیم بین‌المللی نجات ملحق شده و همراه تیم خود در محیط‌ها و چالش‌های گوناگون به دویدن بپردازید!

ویژگی‌ها :

بازی اکشن مبتنی بر تیم!

قهرمانان مورد علاقه شما از سری انیمیشن!

پرندگان رعد و برق قدرتمند!

ابزارهای فوق پیشرفته!

نبردهای حماسی با غول‌ها!

داستانی غنی برای کشف!

محیط‌های باورنکردنی از سراسر دنیا و فض


Cyberline Racing

دانلود بازی Cyberline Racing | بازی ماشین مرگ با گرافیک HD برای اندروید

( به همراه دیتا )

بازی جذاب Cyberline Racing یکی دیگر از سری بازی های ماشین جنگی برای اندروید می باشد که دارای گرافیک بالا همراه با گیم پلی طبیعی است. Cyberline Racing توسط کمپانی CM TA2 به صورت رایگان در مارکت گوگل عرضه شده است و دارای امتیاز ۴٫۴ از ۵ می باشد و این نشان از کیفیت بالای بازی در مقابل دیگر بازی های این سبک می باشد.داستان بازی در سال ۲۰۸۶ اتفاق می افتد. جهان در اثر حرص و طمع اسنان ها به زانو کشیده شده است. شکست های پی در پی اقتصادی و سیاسی باعث شده است حکومت ها نابود شوند و دیگر قانونی وجود نداشته باشد. اکنون قانون شکنان در همه جا پراکنده شده اند. شما باید از طریق ماشین جنگی خود با دیگر ماشین های جنگی رقابت کنید و آن ها را برای همیشه نابود کنید.۱۶ فصل مسابقات نفس گیر و جذاب ماشین سواری همراه با کمی خشونت! در بازی Cyberline Racing شما با یک محیط گرافیکی با طراحی های زیبا رو به رو خواهید شد که همراه با صداگذاری های حرفه ای و جذاب می تواند شما را ساعت ها سرگرم خود کند.


دانلود بازی Kill Shot Bravo v1.6

دانلود بازی Kill Shot Bravo | بازی تک تیرانداز شلیک مرگبار برای اندروید

( به همراه نسخه مود شده )

بازی Kill Shot Bravo، یک بازی تک تیراندازی در سبک اکشن اول شخص برای گوشی و تبلت های اندرویدی است که در آن باید خودتان را به انواع اسلحه ها از جمله مسلسل، تیربار، تفنگ نشانه دار و… مجهز کرده و به دل دشمن نفوذ کنید. بخش مرحله ای بازی، شامل بیش از ۲۰۰ مرحله است که یک گیم پلی طولانی و جذاب را برایتان به ارمغان می آورد. در این بازی مهارت های تیر اندازی خود را در مقابله با تیر انداز های واقعی در نقاط دیگر جهان بسنجید و قبل از اینکه شما را نابود سازند همه را به آتش گلوله های خود ببندید! همچنین می توانید با سایر بازیکنان متحد شوید و با کمک به یکدیگر ماموریت های دشوار را با موفقیت به پایان برسانید. در قسمت چت بازی با یکدیگر گفتگو کنید و راه حل و استراتژی های خود را با یکدیگر در میان بگذارید و با یک کار تیمی بی عیب و نقص پیروزی را از آن خود نمایید. با کسب امتیاز های بیشتر و فتح مراحل بالاتر تجهیزات جنگی، سلاح و لباس های نظامی خود را ارتقا بخشید و قدرتمند تر از همیشه وارد نبرد جنگ شوید.

دانلود بازی Stick War: Legacy v1.3.4

دانلود بازی Stick War Legacy | بازی محبوب استیک وار برای سیستم عامل اندروید

( به همراه نسخه مود شده )

یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های آنلاین که به وسیله مرورگر ها بازی می شد اکنون برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است. در بازی Stick War Legacy شما در یک منطقه جنگی قرار دارید که توسط دشمنان احاطه شده است و باید در برابر آنان از خود دفاع کنید یا حملات مرگبار انجام دهید. در این بازی اوج هیجان و چالش را تجربه کنید و مجذوب گیم پلی فوق العاده آن شوید. کنترل همه چیز در این بازی در دستان شماست! ارتش خود را تشکیل دهید و رهبری آن را بر عهده گیرید، استفاده از تجهیزات و سلاح های مختلف را یاد بگیرید و از آنان در نبرد های با دشمن استفاده کنید تا هر چه سریع تر به پیروزی خود و هم تیمی هایتان دست پیدا کنید. همه مخالفان خود را یکی پس از دیگری نابود سازید و تروریست ها شرور را زندانی نمایید.

777888_result

در بازی FRONTLINE COMMANDO: RIVALS برای نسل‌ها، هر جنگ بزرگ، رکود اقتصادی، و بحران جهانی توسط یک ائتلاف سری از رهبران کسب و کار ظالم، سیاستمداران فاسد، و دانشمندان دیوانه نیرو گرفته و راهبری می‌‌شده است. آن‌ها چند دهه را صرف هدایت تجربیات ترسناک کرده‌اند تا ابرسربازان را ایجاد کنند. حالا نیز پروژه کبرا را آغاز کرده‌اند؛ اولین گام آن‌ها در جهت تسلط بر دنیا، با آزاد کردن ارتشی از سربازان که به صورت بیولوژیکی بهبود داده شده‌اند تا در سراسر جهان ترس و وحشت ایجاد کنند. تنها نیرویی که آن‌ها را متوقف می‌کند FALCON است، و اسکادران مأمورین نیروهای ویژه.
ویژگی‌ها :
یک تجربه چندنفره آنلاین واقعی بر روی موبایل
گیم‌پلی هیجان‌انگیز و اکشن بازی را تجربه کنید
بر حالت‌های متعدد بازی تسلط پیدا کنید
از میان ده‌ها سلاح مختلف کلاسیک و پیشرفته انتخاب نمایید
تیم خود را بسازید و از مهارت‌های ویژه هریک از آن‌ها استفاده کنید
با دوستان خود به رقابت بپردازید و از جدول رتبه‌بندی بالا بروید
گیم‌پلی رده بالا و فراگیر بازی را بر روی دستگاه خود تجربه کنید